O solutie pentru a preintampina astfel de neajunsuri ar fi ca la receptie sa se gaseasca un formular de tipul celui de mai jos, prin care clientii sa-si manifeste multumirea sau nemultumirea in scris, dar nu in mediul on-line, si de care proprietarii sa tina cont pe viitor si sa rezolve problemele mentionate.
Daca un client spune ca nu este suficient de curat in camera, este un lucru, dar daca 25% dintre clienti spun acest lucru, inseamna ca este o problema reala si trebuie gasita o solutie in acest sens.
Mai jos formularul de feedback:
Va multumim ca ati ales hotelul nostru! Va rugam sa ne acordati un minut pentru completarea acestui formular cu parerile dvs. Comentariile dvs. sunt foarte importante pentru noi si ne ajuta sa ne monitorizam si sa ne imbunatatim constant serviciile si facilitatile.
Nume:
|
Camera:
|
Data:
|
Curatenia camerei
|
Excelenta
|
Foarte buna
|
Acceptabila
|
Slaba
|
Calitatea serviciilor de receptie
|
Excelenta
|
Foarte buna
|
Acceptabila
|
Slaba
|
Serviciile de la Restaurant / SPA / Bar
|
Excelenta
|
Foarte buna
|
Acceptabila
|
Slaba
|
Impresie generala a Hotelului
|
Excelenta
|
Foarte buna
|
Acceptabila
|
Slaba
|
Alte comentarii sau sugestii:
|