miercuri, 9 mai 2012

Autostrada Bucuresti -> Craiova -> Timisoara

Toti Craiovenii cu masini s-au plimbat macar o data, din curiozitate,  pe Centura de Nord a orasului Craiova. E finalizata, asfaltul este foarte bun, sunt mai multe benzi pe sens. Camioanele mari si nu numai acestea, au acum pe unde sa ocoleasca orasul Craiova, fara sa incurce sau sa fie incurcate de traficul din centrul orasului. Daca vii dinspre Bucuresti si vrei sa iti continui drumul, trecand prin Craiova, catre Severin sau Timisoara, e foarte simplu: dupa ce ai trecut de Metro, reduci viteza si te pregatesti sa urmaresti indicatoarele care te vor indruma la dreapta, pentru a ocoli traficul aglomerat din centrul orasului Craiova.
Toate bune si frumoase cu Centura de Nord a Craiovei.
Sa vorbim si de Centura de Sud a orasului Craiova, la care constructia va incepe in aceasta luna (mai.2012) si va dura mai bine de un an si jumatate. Centura de Sud este alcatuita din doua tronsoane:
- 1. Centura Ford, va lega Pielesti - Carcea (6,2 Km)
- 2. Carcea - Malu Mare - Podari (10 Km)

Autostrada SUDULUI care va lega Bucurestiul de Craiova (prin Alexandria) catre Timisoara, reprezinta decizia luata la Bruxelles, unde s-au trasat noile culuare de transport europene. Din aceasta autostrada, o ramura a sa va merge catre Calafat, unde se construieste podul peste Dunare, in colaborare cu tara vecina, Bulgaria.