vineri, 26 iulie 2013

Viitorul hotelurilor de 2 stele

Este un lucru cert: din ce in in ce mai des, clientii prefera hotelurile de 3 stele si nu pe cele de 2 stele.


Dar care este diferenta dintre un hotel de 2 stele si unul de 3 stele?

Proprietarul unui numar de 15 hoteluri de 2 stele situate pe litoral, spunea ca:
 " Unui hotel de 2 stele renovat, ii lipsesc frigiderul si aerul conditionat fata de un hotel de 3 stele".

Cine sunt clientii care se cazeaza la hotelurile doua stele?

Se cazeaza la hoteluri de doua stele, studentii fara resurse financiare, familistii cu copii si venituri scazute, oameni aflati in tranzit pentru rezolvarea unor probleme (examene, spital, etc). Strainii nu vin in general la hoteluri de 2 stele in Romania. Pe Litoral, o camera la un hotel de 2 stele, nu depaseste 100 lei / noapte, chiar si in varf de sezon. La Marea Neagra, inca predomina hotelurile de 2 stele, dar in Capitala, in Bucuresti, hotelurile de 2 stele, ori au fost vandute, ori au fost "up-gradate" la 3 stele.

De ce se feresc oamenii de hotelurile de 2 stele?

Raspunsul este unul foarte simplu: curatenia precara, pozitia departe de oras, personalul nepoliticos al hotelului, serviciile proaste.


Si, daca urmarim cam ce se mai intampla in Capitala, in Bucuresti, vom ramane probabil uimiti de faptul ca aici, exista mai putine hoteluri de 2 stele decat cele de 5 stele.