vineri, 28 octombrie 2011

Angajatii hotelurilor se comporta asa cum ar trebui?

Pentru ca am gasit pe internet, pe diverse bloguri, fel si fel de pareri legate de cazarea in orasul Craiova, de modul cum angajatii se comporta la receptia hotelurilor, de calitatea serviciilor per ansamblu, vreau sa-mi exprim cateva pareri personale:

1. mi se pare firesc ca angajatii unui hotel sa fie cu ochii mari cand cineva le trece pragul. Buna ziua! cu ce va putem ajuta? aveti o rezervare la hotelul nostru? .. macar atat pentru inceput! (chiar si fetele de la casele de marcat din supermarketuri au obligatia sa zica BUNA ZIUA fiecarui client care vine cu produsele pe banda rulanta sa plateasca la casa, si nu lucreaza in domeniul hotelier, cunoscut si ca domeniul "ospitalitatii");


2. mi se pare grotesc ca angajatii in timpul serviciului, mai ales cand au un client in fata, sa vorbeasca la telefon probleme personale ignorand clientul.



LA PUNCTELE 1. si 2. VINA APARTINE EXCLUSIV MANAGEMERULUI CARE NU IMPUNE: TINUTA, LIMBAJ, SERVIABILITATE (zambet, prezenta agreabila).



3. Sunt hoteluri ultra centrale in orasul Craiova , care sunt construite "intre blocuri" sau pensiuni la marginea orasului Craiova , cu parcari mari, privelisti deschise..fiecare alege ce i se potriveste; si mai ales in functie de buget si mijloc de transport.

4. Evitati sa generalizati. Expresii de genul "mai bine te cazezi in Slatina si vii pe jos la Craiova" , nu isi au sensul. Sunt hoteluri excelente in Craiova! Doar cine nu a intrat in Golden House si Casa cu Tei sau Europeca (unde este cazat intregul staff de la Ford) poate spune asta! Helin, Plus, sunt hoteluri exceptionale.



Pentru cei interesati de comentariile si parerile clientilor  http://www.craiova-regimhotelier.ro/